Børn og tv-reklame : tre nordiske undersøgelser
Per Schultz Jørgensen ... [et al.]Inngår i serie: NORD (1992:4)
Bok Dansk utgitt c1992
Bok Dansk utgitt c1992
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001259613 *00520250613082520.0 *007cr *007ta *008150317s1992 dk 000 u mul *00901324cam a2200361 c 4500 *019 $bl *020 $a8773036579 *020 $a917996415X *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999205272644702201 *035 $a(NO-LaBS)394688(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093355874 *035 $a(NO-TrBIB)920527264 *035 $a920527264-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *041 $adan$anob$afin *080 $a-053.2 *080 $a659.148 *084 $aKe 65$2ubtkl/2 *084 $aMa 40a$2ubtkl/2 *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *24500$aBørn og tv-reklame :$btre nordiske undersøgelser$cPer Schultz Jørgensen ... [et al.] *260 $aKøbenhavn$bNordisk ministerråd$cc1992 *300 $a231 s. *4901 $aNORD$v1992:4 *500 $aPå omslaget: Konsument *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-21 *653 $abarn$atv$afjernsyn$areklame$afjernsynsreklame$amassemedier$apåvirkning$amassemedia$aantologi$arapport$_51870900 *7001 $aSchultz Jørgensen, Per$d1933-$0(NO-TrBIB)90268564$_11053000 *830 0$aNORD (Nordisk ministerråd : trykt utg.)$x0903-7004$v1992:4$w998711599534702201$_12295200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009082104092$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999205272644702202$b2021-11-14T20:05:26Z$z999205272644702202 ^