
Merkebygging : utvikling, involvering og strategier
Sarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Lyons, Sarah Joy · Bok · Bokmål · utgitt 2025
Ikke ledig
Biblioteket har (for tiden) 0 eksemplarerHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012771196 *00520250917054358.0 *007ta *008250604s2025 no e 0 nob *00902888cam a22003495c 4500 *019 $bl *020 $a9788202877378$qheftet *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999922837881502201 *035 $a(NO-DIMO)37fd850e-8d12-41f1-935c-983755ca4bac *035 $a(NO-LaBS)51622879(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0769845 *035 $a(NO-OsBAS)9788202877378-900008 *035 $aoai:bibbi.bs.no:0769845 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000047884 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000047884 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda$dNO-OsNB *08204$a658.827$223/nor/20250612$qNO-OsBAS *1001 $aLyons, Sarah Joy$d1989-$0(NO-TrBIB)13065924$4edt$_397555400 *24010$aMerkebygging$_388266400 *24510$aMerkebygging$butvikling, involvering og strategier$cSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.) *264 1$aOslo$bCappelen Damm forskning$c2025 *300 $a214 sider *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *520 $aMerkebygging fungerer som et strategisk verktøy for å skille produkter og tjenester i et konkurransepreget marked, og bidrar til å fremme kundelojalitet og tillit. Merkebygging: Utvikling, involvering og strategier er en antologi som utforsker hvordan sterke merkevarer skapes og utvikles i ulike sammenhenger – fra merkevarebygging i oppstartsbedrifter til destinasjoner, flaggskipbutikker og personlig merkevarebygging. Sentrale temaer i boken er: · Utvikling av en sterk merkeidentitet · Kundelojalitet og hvordan bygge varige relasjoner · Samskaping av verdi med kunder og interessenter · Smidige metoder i markedsstrategiutvikling · Innovasjon i merkebygging · Betydningen av analyse og evaluering i merkevareprosessen Boken inneholder både empiriske og konseptuelle studier. Forfatterne har bakgrunn fra markedsføring, innovasjon, salg, tjenestedesign, reiseliv og opplevelsesøkonomi. Med bidrag fra 13 forfattere gir Merkebygging: Utvikling, involvering og strategier innsikt for både akademikere, studenter og markedsførere som ønsker å lære mer om utviklingen av effektive merkevarestrategier. *7001 $aElvekrok, Ingunn$d1965-$0(NO-TrBIB)90407168$4edt$_13535600 *758 $iVerksid:$aMerkebygging : utvikling, involvering og strategier$0(NO-OsBA)ee596c75-39b0-4e55-9caa-3d9658166a31$2bibbi *856 $uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_pliktmonografi_000047884$3Fulltekst$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *8564 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/681e80f1-8894-4ca0-b965-c8cf2c71b4f6/original.jpg$3Omslagsbilde *8564 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/681e80f1-8894-4ca0-b965-c8cf2c71b4f6/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202877378 *961 $a222$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920631057802202$b2025-07-24T00:03:14Z$z999920631057802202 ^