*00128667
*00520190513133513.0
*007ta
*008181102s2018 no d e m 00 0 eng
*00901585nam a2200325 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788283641127$qheftet
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920662050502201
*035 $a(NO-LaBS)15185990(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$erda
*0410 $aeng$bnob
*08204$a155.413$223/nor$qNO-OsHOA
*1001 $aEliassen, Erik$d1988-$0(NO-TrBIB)6022789$4aut$_17681600
*24510$aCognitive development and social competence in early childhood education and care$cErik Eliassen
*264 1$aOslo$bFaculty of Education and International Studies, OsloMet - Oslo Metropolitan University$c2018
*300 $a138 sider$bdiagrammer$c24 cm
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901 $aAvhandling / OsloMet - storbyuniversitetet$v2018 nr. 23$x2535-471X
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*502 $aAvhandling (ph.d.) - OsloMet - storbyuniversitetet, Oslo, 2018
*546 $aSammendrag på og norsk
*653 0$abarn$akognitiv utvikling$abarnehager$asosial kompetanse$abarnehagekvalitet$_17681700
*7102 $aOsloMet - storbyuniversitetet$0(NO-TrBIB)1512647517540$4pbl$_10424500
*7102 $aOsloMet - storbyuniversitetet$bFakultet for lærerutdanning og internasjonale studier$0(NO-TrBIB)1523345889990$4dgg$_10424600
*830 0$aAvhandling (OsloMet - storbyuniversitetet : trykt utg.)$x2535-471X$v2018 nr. 23$w999920462794202201$_11097400
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999919961075502202$b2021-11-14T19:41:49Z$z999919961075502202
^