
11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett
11 immutable laws of Internet branding (Originaltittel) Al Ries og Laura RiesRies, Al
Bok Bokmål utgitt 2001
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001310965 *00520250613114053.0 *007cr *007ta *008140403s2001 no 000 u nob *00901891cam a2200385 c 4500 *019 $bl *020 $a8271460692$qib. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990102364904702201 *035 $a(NO-LaBS)2303043(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)01023649x *035 $a(NO-TrBIB)111961297 *035 $a01023649x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *080 $a658.626 *080 $a658.84 *1001 $aRies, Al$0(NO-TrBIB)90397903$_58449100 *24510$a11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett$cAl Ries og Laura Ries *2461 $a11 immutable laws of Internet branding$iOriginaltittel *260 $a[Oslo]$bHegnar media$c2001 *300 $a155 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-02-28 *653 $amarkedsføring$ainternett$avaremerker$abrands$amerkevarebygging$_58449200 *7001 $aRies, Laura$0(NO-TrBIB)51410$_58449300 *7400 $aElleve absolutte lover for merkenavnbygging på Internett *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011022808129$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8271460692 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8271460692 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788271460693 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/3/9/9788271460693.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/2/9/8271460692.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/3/9/9788271460693.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/3/9/9788271460693.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990102364904702202$b2021-11-14T20:10:13Z$z990102364904702202 ^