Sone
Verena WinkelmannWinkelmann, Verena · Bok · Engelsk · utgitt 2017
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*00131814 *00520230815101253.0 *007ta *008170716s2017 no o e 00 0 eng *00903229nam a2200493 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-93281-25-2$qh.$cNkr 299.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920337726302201 *035 $a(NMUS)151537 *035 $a(NO-LaBS)11478519(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150275509 *035 $a(OCoLC)1022837370 *035 $a(OCoLC)1022837370 *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$ekatreg *08204$a709.2$223$qNO-TrNTNU *08204$a779.93656092$qNO-OsBAS$223/nor *1001 $aWinkelmann, Verena$d1973-$0(NO-TrBIB)5041283$4pht$_18364700 *24510$aSone$cVerena Winkelmann *260 $a[Oslo]$bTeknisk industri$c2017 *300 $a47 s.$bkol. ill.$c30 cm *336 $atext$btxt$2rdacontent *337 $aunmediated$bn$2rdamedia *338 $avolume$bnc$2rdacarrier *520 $aI 2014 fikk Verena Winkelmann fri tilgang til å fotografere i et fengsel. Hun besøkte fengselet jevnlig over 3 år. Det er et lavrisikofengsel, fra utsiden kan man kan se rett inn i fengselsgården. Bolighusene på andre siden av fengselsgjerdet kunne være en speiling av innsiden. Som igjen setter spørsmålstegn ved marginene som eksisterer mellom straff og frihet. Med bildene prøver hun å angi en tilstand. Hun opplevde at samtalene hun har med de innsatte under hennes opphold, hadde et eksistensielt omdreiningspunkt. Hva trenger man for å organisere livet sitt? Hvor viktig er det hva man driver med? En innsatt sa at etter å ha skrelt poteter hver dag i 3 måneder, ga det tilslutt ga mening. Hva gjør fengselet som institusjon med fotografens blikk og hvordan påvirkes betrakterens erfaring av bildene at han/hun vet at bildene er tatt i et fengsel? Hva forteller bildene om livet i fengselet? Og endrer et sted karakter ved stadig å vende tilbake? *60017$aWinkelmann, Verena$d1973-$0(NO-TrBIB)5041283$2bare$_18364700 *60017$aWinkelmann, Verena$d1973-$2aatnor$_18364800 *648 7$a2000-tallet$0(NO-TrBIB)HUME10971$2humord *650 7$aFengsling$2bokbas$9nno$_188239100 *650 7$aFengsling$2bokbas$9nob$_188239200 *650 7$aFotografer$0(NO-TrBIB)HUME07434$2humord$_328073700 *650 7$aFotografi$y2010-2020$zNorge$2aatnor$_187648200 *650 7$aFotografisk kunst$2bokbas$9nno$_188758100 *650 7$aFotografisk kunst$2bokbas$9nob$_188758200 *650 7$aKunst$0(NO-TrBIB)HUME05183$2humord$_185493400 *650 7$aPhotography$zNorway$2aatnor$_188272300 *653 6$aFotobok$_13048200 *7102 $aTeknisk industri$0(NO-TrBIB)12048501$4pbl$_17304300 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/09/55/150275509/productimage_OS_a7ac7b03da3ad805c1f6d0b434279a5ef34e4d45.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/09/55/150275509/productimage_ORG_41dfa35287cd9ac885b7488ded2c1cd1f51745fb.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788293281252 *85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/2/5/9788293281252.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/2/5/9788293281252.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/2/5/9788293281252.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919917879002202$b2021-11-14T19:42:15Z$z999919917879002202 ^