Kunnskapssyn og pedagogikk : historisk analyse og jamføring
Åsmund Lønning StrømnesStrømnes, Åsmund Lønning
Bok Nynorsk utgitt 1993
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001328913 *00520230330135326.0 *007cr *007ta *008150612s1993 no# 000 0 nno *00901613cam a2200385 c 4500 *015 $a9405807$2nbf *019 $bl *020 $a8251911273$qh.$cNkr 180.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999309127724702201 *035 $a(NO-LaBS)11092819(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)091966116 *035 $a(NO-TrBIB)930912772 *035 $a930912772-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *060 4$aLA *080 $a37.01 *08274$a370.1$qNO-OsNB$24/nor *084 $aPa 2$2ubtkl/2 *1001 $aStrømnes, Åsmund Lønning$d1927-$0(NO-TrBIB)90255426$_14370700 *24510$aKunnskapssyn og pedagogikk :$bhistorisk analyse og jamføring$cÅsmund Lønning Strømnes *250 $a[Ny utg.] *260 $aTrondheim$bTapir$c1993 *300 $aIX, 204 s. *500 $a1. utg. [Trondheim] : Pedagogisk institutt, Universitetet i Trondheim, AVH, 1987 med tittel: Kunnskapssyn og pedagogikk : ein historisk-systematisk analyse *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-06 *653 $apedagogisk$aidehistorie$afilosofi$akunnskap$ahistorie$apedagogikk$ateori$ateorier$askolen$askolastikk$akartesianismen$apragmatismen$asosiologi$aundervisning$apragmatisme$aforskning$apedagogikkhistorie$akunnskapssyn$_60548200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008010700018$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8251911273 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *961 $a220$9local *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999309127724702202$b2021-11-14T20:11:45Z$z999309127724702202 ^