Markedsføring
Distributionsekonomi. Del 2 : Marknadsföringens grunder, strategi och taktik (Originaltittel) Ulf af Trolle, Svein-Erik BlomTrolle, Ulf af
Bok Bokmål utgitt 1979
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001331719 *00520230310114646.0 *007cr *007ta *008151019s1979 no# 000 0 nob d *00901290cam a2200373 c 4500 *015 $a7905939$2nbf *019 $bl *020 $a8270421936 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998221370624702201 *035 $a(NO-LaBS)13869855(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)111025206 *035 $a(NO-TrBIB)822137062 *035 $a822137062-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *0411 $hswe *044 $cno *080 $a658.8 *08274$a658.8$qNO-OsNB$23/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aTrolle, Ulf af$0(NO-TrBIB)90248086$_26199500 *24510$aMarkedsføring$cUlf af Trolle, Svein-Erik Blom *2461 $aDistributionsekonomi. Del 2 : Marknadsföringens grunder, strategi och taktik$iOriginaltittel *250 $aOmarb. utg. *260 $a[Bekkestua]$bBedriftsøkonomisk institutt$c1979 *300 $a496 s.$bill. *500 $a1. norske utg. 1973 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-01-14 *7001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *7102 $aBedriftsøkonomisk institutt$0(NO-TrBIB)90068070$_20977900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007061804128$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998221370624702202$b2021-11-14T20:11:59Z$z998221370624702202 ^