*001347397
*00520250613133801.0
*007cr
*007ta
*008090820s1991 no 000 0 eng
*00901208cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999110259104702201
*035 $a(NO-LaBS)14493594(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092970397
*035 $a(NO-TrBIB)91102591x
*035 $a91102591x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aOlsen, Trond E.$0(NO-TrBIB)90162474$_13115300
*24510$aEquilibrium price dispersion with identical consumers and identical firms$cby Trond E. Olsen, Gunnar Stensland
*260 $aBergen$bNorges handelshøyskole, Institutt for foretaksøkonomi$c[1991]
*300 $a18 s.
*4901 $aWorking paper / Norges handelshøyskole. Institutt for foretaksøkonomi$v3, 1991
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-24
*653 $aprisdannelse$aøkonomisk$ateori$_62765700
*7001 $aStensland, Gunnar$d1956-$0(NO-TrBIB)90098491$_28388700
*830 0$aWorking paper (Norges handelshøyskole. Institutt for foretaksøkonomi : trykt utg.)$x0803-2777$v3, 1991$w999103144204702201$_26416200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072400107$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999110259104702202$b2021-11-14T20:13:12Z$z999110259104702202
^