Appreciative inquiry : en strategi for å utvikle skolen som lærende organisasjon : erfaringer fra et utviklingsarbeid ved Ringshaug skole, Tønsberg kommune
redaktør Bjørn HaugerBok
Bokmål utgitt [2005?]
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001365543 *00520250613121131.0 *007cr *007ta *008130722s2005 no 000 0 nob *00901102cam a2200265 c 4500 *019 $bl *020 $a8281800003$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990522484024702201 *035 $a(NO-LaBS)14384399(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)052248402 *035 $a(NO-TrBIB)112883753 *035 $a052248402-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *08274$a371$qNO-OsNB$25/nor *24500$aAppreciative inquiry :$ben strategi for å utvikle skolen som lærende organisasjon : erfaringer fra et utviklingsarbeid ved Ringshaug skole, Tønsberg kommune$credaktør Bjørn Hauger *260 $aMelsomvik$bSareptas$c[2005?] *300 $a52 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-14 *61027$aRingshaug skole$0(NO-TrBIB)6006920$2bare$_64695600 *653 $askoleutvikling$akunnskapsløftet$alæringsplakaten$askoleledelse$_64695700 *7001 $aHauger, Bjørn$d1955-$0(NO-TrBIB)90839023$_13824200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011061408007$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990522484024702202$b2021-11-14T20:14:44Z$z990522484024702202 ^