*001366873
*00520230309145940.0
*007ta
*008140102s2013 no# 000 u nob
*00901941cam a2200433 c 4500
*015 $a1319045$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788270634460$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991315333554702201
*035 $a(NO-LaBS)14851517(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)131533355
*035 $a131533355-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a070.4493813$qNoOU$223
*08274$a070.44933947$25/nor
*0830 $a070.4493621$qNoOU$223
*0830 $a791.45655$qNoOU$223
*24500$aForbruks- og livsstilsjournalistikk i NRK :$ben studie av Forbrukerinspektørene (FBI) og Puls sett i lys av NRKs allmennkringkastingsforpliktelser = Consumer and lifestyle journalism in Norwegian national broadcasting (NRK)$cav Terje Rasmussen ... [et al.]
*24631$aConsumer and lifestyle journalism in Norwegian national broadcasting (NRK)
*260 $aOslo$bStatens institutt for forbruksforskning$c2013
*300 $a135 s.$bill.
*4901 $aFagrapport$vnr. 3-2013
*500 $aProsjektnr. : 11201122
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-04-09
*650 7$aAllmennkringkasting$0(NO-TrBIB)HUME22065$2humord$_189007300
*650 7$aFjernsyn$0(NO-TrBIB)HUME09109$2humord$_366607700
*650 7$aForbrukerjournalistikk$0(NO-TrBIB)HUME27007$2humord$_189330500
*650 7$aForbrukeropplysning$0(NO-TrBIB)HUME22639$2humord$_186260700
*650 7$aJournalistikk$0(NO-TrBIB)HUME09091$2humord$_186497700
*650 7$aLivsstil$0(NO-TrBIB)HUME04867$2humord$_186251800
*650 7$aLivsstilsjournalistikk$0(NO-TrBIB)HUME27008$2humord$_189330600
*7001 $aRasmussen, Terje$d1957-$0(NO-TrBIB)90235744$_18919500
*830 0$aFagrapport (Statens institutt for forbruksforskning : trykt utg.)$x1502-6760$vnr. 3-2013$w990202102484702201$_13636700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018040948031$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991315333554702202$b2021-11-14T20:14:49Z$z991315333554702202
^