Når det intime blir offentlig : om kvinners åpenhet om brystkreft og om markedsføring av brystkreftsaken
Venke Frederike JohansenJohansen, Venke Frederike
Bok Bokmål utgitt 2012
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001368099 *00520230309123519.0 *007ta *008130926s2012 no# 000 0 mul *00901622cam a2200433 c 4500 *015 $a1221472$2nbf *019 $bl *020 $a9788230820209$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991215195974702201 *035 $a(NO-LaBS)14849503(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)121519597 *035 $a121519597-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *041 $anob$aeng *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a361.6 *08204$a362.196994$223 *08204$a362.196994$qNoBeU$223 *08204$a616.994$223 *08274$a362.19699449$qNO-OsNB$25/nor *1001 $aJohansen, Venke Frederike$d1954-$0(NO-TrBIB)2131769$4aut$_270956500 *24510$aNår det intime blir offentlig :$bom kvinners åpenhet om brystkreft og om markedsføring av brystkreftsaken$cVenke Frederike Johansen *260 $aBergen$bUniversitetet i Bergen$c2012 *300 $a1 b. (flere pag.) *500 $aDelvis opptrykk av artikler *500 $aSammendrag på engelsk *502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Bergen, 2012 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-07-03 *650 7$aBreast Neoplasms$2psychit$_189335800 *650 7$aSelf Disclosure$2psychit$_189335900 *650 7$aSocial Marketing$2psychit$_189336000 *653 $asykdom$akampanjer$aåpenhet$ahelsekampanjer$abrystkreft$apsykologi$aintervju$abrystkreftkultur$aåpenhetsideologi$_64963500 *7102 $aUniversitetet i Bergen$0(NO-TrBIB)90063607$4dgg$_10049500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018070307096$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *917 $ad *999 $aoai:nb.bibsys.no:991215195974702202$b2021-12-09T03:22:37Z$z991215195974702202 ^