
Hva står du for? : skap ditt personlige varemerke med Brand me-modellen
What do you stand for? (Originaltittel) · Thomas Gad og Anette Rosencreutz ; oversatt av Mette-Cathrine JahrGad, Thomas · Bok · Bokmål · utgitt 2004
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001372497 *00520230304094953.0 *007cr *007ta *008140721s2004 no# 000 0 nob *00902889cam a2200577 c 4500 *015 $a0415290$2nbf *019 $bl *020 $a8205335389$qh.$qGyldendal akademisk$cNkr 299.00 *020 $a8252557511$qh.$qBokklubben jobb & ledelse *020 $a9788205335387$qh.$qGyldendal akademisk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990420004914702201 *035 $a(NO-LaBS)841632(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)042000491 *035 $a(NO-TrBIB)113915624 *035 $a042000491-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *0411 $heng *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a658.626 *080 $a658.626$2UDC Medium edition *080 $a658.8 *08274$a658.82$qNO-OsNB$25/nor *1001 $aGad, Thomas$0(NO-TrBIB)90386860$_46734000 *24510$aHva står du for? :$bskap ditt personlige varemerke med Brand me-modellen$cThomas Gad og Anette Rosencreutz ; oversatt av Mette-Cathrine Jahr *2461 $aWhat do you stand for?$bManaging brand me : How to build your personal brand$iOriginaltittel *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2004 *300 $a182 s.$bill. *500 $aEngelsk originalutg.: London : Momentum, 2002 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-07-06 *650 7$aCommunication control$2itrt$_189969700 *650 7$aMarketing$2itrt$_194432900 *650 7$aPsychology$2itrt$_185505200 *653 $avaremerke$amerkevarebygging$amarkedsføring$abranding$apersonlig$akarriere$apersonlighetsutvikling$apersonlegdomsutvikling$avaremerkebygging$amarknadsføring$aprofilering$_65428600 *7001 $aJahr, Mette-Cathrine$4trl$_14162200 *7001 $aRosencreutz, Anette$0(NO-TrBIB)4103857$_65428700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011070606094$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8205335389 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788205335387 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8205335389 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788205335387 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8205335389 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788205335387 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/8/9788205335387.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/8/9788205335387.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/9/8/8205335389.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/7/8/9788205335387.jpg$qimage/jpeg *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:990420004914702202$b2021-11-14T20:15:12Z$z990420004914702202 ^