Kundebehandling, kommunikasjon, markedsføring
Kjell PedersenPedersen, Kjell
Bok Bokmål utgitt 1994
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001374900 *00520250613135109.0 *007cr *007ta *008110826s1994 no 000 u nob *00900912cam a2200253 c 4500 *019 $bl *020 $a8276640397 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999404358534702201 *035 $a(NO-LaBS)13706350(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)10122155x *035 $a(NO-TrBIB)940435853 *035 $a940435853-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aPedersen, Kjell$d1941-$0(NO-TrBIB)4001453$_43383100 *24510$aKundebehandling, kommunikasjon, markedsføring$cKjell Pedersen *260 $a[Oslo]$bForsikringsakademiet$c1994 *300 $a220 s.$bill. *500 $aPå omslaget: Kundebehandling *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-06-06 *7102 $aForsikringsakademiet$0(NO-TrBIB)90381217$_14496700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008010800052$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999404358534702202$b2021-11-14T20:15:20Z$z999404358534702202 ^