Hva sier markedet? : veiledning i gjennomføring av markedsundersøkelser
Tom RosendahlRosendahl, Tom
Bok Bokmål utgitt 1992
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*00137601 *00520231226070357.0 *007cr *007ta *008150807s1992 no# 000 0 nob d *00901492cam a2200397 c 4500 *015 $a9202617$2nbf *019 $bl *020 $a8202136334$qh.$cNkr 90.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999220689924702201 *035 $a(NO-LaBS)406905(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)092440827 *035 $a(NO-TrBIB)922068992 *035 $a922068992-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a303 *080 $a339.13 *080 $a658.8 *080 $a658.8.012.1 *080 $a658.8.012.12$2UDC Medium edition *08274$a658.83$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aRosendahl, Tom$d1954-$0(NO-TrBIB)90531707$_16630300 *24510$aHva sier markedet? :$bveiledning i gjennomføring av markedsundersøkelser$cTom Rosendahl *260 $aOslo$bCappelen$c1992 *300 $a61 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-05-14 *650 7$aMarkedsundersøkelser$2tekord$_186659000 *653 $amarkedsundersøkelser$ametoder$asamfunnsvitenskap$amarkedsforskning$ametodikk$aundersøkelsesmetoder$_19615000 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007112904095$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8202136334 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202136338 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *961 $a210$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999220689924702202$b2021-11-14T19:43:01Z$z999220689924702202 ^