*001387608
*00520230303084032.0
*007ta
*008140304s2003 no# 000 0 eng
*00901265cam a2200301 c 4500
*015 $a0308416$2nbf
*019 $bl
*020 $z8256967410$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990321264764702201
*035 $a(NO-LaBS)14915728(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)032126476
*035 $a032126476-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a370.72$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aJordell, Karl Øyvind$d1949-$0(NO-TrBIB)90297060$_31413300
*24510$aConceptualizing teacher knowledge$cKarl Øyvind Jordell
*260 $aOslo$bUniversity of Oslo, Institute for Educational Research$c[2003]
*300 $a97 s.
*4901 $aReport / University of Oslo, Institute for Educational Research$vno. 8, 2003
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-12-07
*653 $asosialisering$alærerrollen$aundervisning$akunnskap$aforskninglærere$apedagogisk$aforskning$_67001600
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$vno. 8, 2003$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016120748005$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990321264764702202$b2021-11-14T20:16:14Z$z990321264764702202
^