
Å lære er nesten som å leke : lek og læring i barnehage og skole
Att lära är nästan som att leka (Originaltittel) · Eva Johansson og Ingrid Pramling Samuelsson ; [oversatt fra svensk av Hanne Dahl]Johansson, Eva Marianne · Bok · Bokmål · utgitt cop. 2009
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001393162 *00520230305140309.0 *007cr *007ta *008150729s2009 no 000 0 nob *00903383cam a2200613 c 4500 *015 $a0906041$2nbf *019 $bl *020 $a978-82-450-0777-0$qh.$cNkr 299.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990900232934702201 *035 $a(NO-LaBS)1751778(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)090023293 *035 $a(NO-TrBIB)141650109 *035 $a090023293-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *0411 $hswe *042 $anorbibl *044 $cno *060 4$aLB *080 $a372.2 *080 $a372.3 *08204$a371.397$221 *08274$a372$qNO-OsNB$25/nor *1001 $aJohansson, Eva Marianne$0(NO-TrBIB)99054091$4aut$_387123500 *24510$aÅ lære er nesten som å leke :$blek og læring i barnehage og skole$cEva Johansson og Ingrid Pramling Samuelsson ; [oversatt fra svensk av Hanne Dahl] *2461 $aAtt lära är nästan som att leka$blek och lärande i förskola och skola$iOriginaltittel *260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2009 *300 $a216 s. *500 $aSvensk originalutg.: Stockholm : Liber, 2007 *5050 $aInnledning; Lek og læring - perspktiver og forskning; Lek og læring i barns perspektiv; Samspill for lek og læring; Hvordan involverer barn lærerne sine?; Læringens objekt - matematikk og skriftspråk; Personalet - anbisjoner, dilemmaer og muligheter; Diskusjon *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-03-04 *650 7$aBarnehagepedagogikk$0(NO-TrBIB)HUME21785$2humord$_185479400 *650 7$aBarnehager$0(NO-TrBIB)HUME07947$2humord$_185622500 *650 7$aLek$0(NO-TrBIB)HUME04863$2humord$_185592000 *650 7$aLæring$0(NO-TrBIB)HUME08079$2humord$_185628200 *650 7$aPedagogisk forskning$0(NO-TrBIB)HUME25035$2humord$_186397700 *650 7$aPedagogisk teori$0(NO-TrBIB)HUME25033$2humord$_187378400 *650 7$aSkolen$0(NO-TrBIB)HUME27903$2humord$_335394400 *653 $alæring$abarnehage$aførskole$askole$aundervisningsmetodikk$aførskolepedagogikk$aforskning$agrunnskolen$abarn$ainvolvering$alærerepersonale$asamspill$aintegrering$asmåskolen$alek$aleik$asamspel$aførskolebarn$aelevar$agrunnskoleutdanning$aundervisning$apedagogikk$_67574300 *7001 $aDahl, Hanne$0(NO-TrBIB)90846145$4trl$_42340200 *7001 $aPramling Samuelsson, Ingrid$d1946-$0(NO-TrBIB)90051320$4aut$_21483900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014030406007$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Beskrivelse fra forlaget (kort)$uhttp://www.fagbokforlaget.no/?isbn=978-82-450-0777-0$qtext/html *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8245007773 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788245007770 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245007770 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8245007773 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788245007770 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/0/7/9788245007770.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/7/9788245007770.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/0/7/9788245007770.jpg$qimage/jpeg *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *961 $a225$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:990900232934702202$b2021-11-30T03:28:08Z$z990900232934702202 ^