*001400805
*00520250127082356.0
*007ta
*008200807s2020 no a e m 00 0 eng
*00901625nam a2200301 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788232647903$qheftet
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999921204978302201
*035 $a(NO-LaBS)13548752(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$erda
*0410 $aeng$bnob
*1001 $aNorozi, Sultana Ali$0(NO-TrBIB)1592544500549$4aut$_68652000
*24510$aHappy start or happy ending? :$bexploring educational provisions in Norwegian elementary reception classes$cSultana Ali Norozi
*264 1$bNorwegian University of Science and Technology, Faculty of Social and Educational Sciences, Department of Education and Lifelong Learning$aTrondheim$c2020
*300 $a1 bind (varierende paginering)$billustrasjoner$c25 cm
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901 $aDoctoral theses at NTNU$v2020:221$x1503-8181
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*502 $aAvhandling (ph.d.) – Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Institutt for pedagogikk og livslang læring, Trondheim, 2020
*546 $aSammendrag på norsk
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$0(NO-TrBIB)90866400$4pbl$_10132100
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bInstitutt for pedagogikk og livslang læring$0(NO-TrBIB)1465453925428$4dgg$_204429100
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2020:221$w990402410684702201$_10123500
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999920083798502202$b2021-11-14T20:17:46Z$z999920083798502202
^