Le marketing
Armand DayanInngår i serie: Que sais-je? (1672)
Dayan, Armand Bok Fransk utgitt 1987
Dayan, Armand Bok Fransk utgitt 1987
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001430273 *00520250613085123.0 *007ta *008100708s1987 fr 000 u fre *00900587cam a22002177c 4500 *019 $bl *020 $a2130415083 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991015245794702201 *035 $a(NO-LaBS)13907554(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101524579 *035 $a101524579-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aDayan, Armand$0(NO-TrBIB)90689222$_71836600 *24513$aLe marketing$cArmand Dayan *250 $a5e ed. *260 $aParis$bPresses Universitaires de France$c1987 *300 $a128 s. *4901 $aQue sais-je?$v1672 *830 0$aQue sais-je?$v1672$_10075200 *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991015245794702202$b2021-11-14T20:20:16Z$z991015245794702202 ^