*00143966
*00520250613121812.0
*007cr
*007ta
*008131010s2006 no 000 u nob d
*00901128cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8275691524$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990701250584702201
*035 $a(NO-LaBS)14938009(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070125058
*035 $a(NO-TrBIB)114699283
*035 $a070125058-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBerg-Olsen, Anita$d1953-$0(NO-TrBIB)98075839$_20824500
*24510$aForskjellighet og likeverdighet :$ben dekonstruktiv lesning av kunnskap og utdanning i den fådelte skolen$cAnita Berg-Olsen
*260 $aNesna$bHøgskolen i Nesna$c2006
*300 $a26 s.
*4901 $aFredrikke$v2006, nr 11
*500 $aFinnes også som nettdokument
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-10-10
*588 $aKatalogisert etter omslag
*653 $afådelt$askole$alæring$aundervisning$_20824600
*830 0$aFredrikke (Nesna)$x1501-6889$v2006, nr 11$w999915591934702201$_16036200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011101008006$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990701250584702202$b2021-11-14T19:43:39Z$z990701250584702202
^