Nærhet og erfaring skaper lokaltilpasset reklame : en studie av internasjonale annonsørers reklametilpasninger i norske massemedier
Tom RosendahlRosendahl, Tom
Bok Bokmål utgitt 1997
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001455821 *00520230401104311.0 *007cr *007ta *008140403s1997 sw 000 0 nob *00901287cam a2200373 c 4500 *015 $a9806998$2nbf *019 $bl *020 $a9172461365$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999727086264702201 *035 $a(NO-LaBS)15209455(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)114168857 *035 $a(NO-TrBIB)972708626 *035 $a972708626-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cse *080 $a659.1 *080 $a659.1$2UDC Medium edition *08274$a659.1$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aRosendahl, Tom$d1954-$0(NO-TrBIB)90531707$_16630300 *24510$aNærhet og erfaring skaper lokaltilpasset reklame :$ben studie av internasjonale annonsørers reklametilpasninger i norske massemedier$cTom Rosendahl *260 $aGöteborg$bBAS$c1997 *300 $a189 s.$bill. *500 $aSammendrag på engelsk *502 $aAvhandling (fil. dr.) - Göteborgs universitet, 1997 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-08-22 *653 $areklame$amassemedia$anorge$_74553600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011082208030$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *917 $ad *960 $an$9LOCAL *997 $an$9LOCAL *999 $aoai:nb.bibsys.no:999727086264702202$b2021-11-14T20:22:07Z$z999727086264702202 ^