*0014579
*00520230310113038.0
*007cr
*007ta
*008150302s1981 no# 000 0 nob d
*00901272cam a2200349 c 4500
*015 $a8106266$2nbf
*019 $bl
*020 $a8272840235$qh.$cNkr 75.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998220805914702201
*035 $a(NO-LaBS)13444704(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)133068080
*035 $a(NO-TrBIB)822080591
*035 $a822080591-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a658.87
*080 $a663/664
*08274$a381.1$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aNb 27(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aGripsrud, Geir$d1946-$0(NO-TrBIB)90313887$_11686200
*24510$aButikkantallet :$bom det optimale antallet dagligvarebutikker$cav Geir Gripsrud
*260 $aOslo$bFMD$c1981
*300 $a42, 2, 4 bl.$bill.$c23 cm
*4901 $aForskningsrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v34
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-10-17
*653 $ahandel$_11686300
*830 0$aForskningsrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4181$v34$w998111210894702201$_11449500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013082808067$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998220805914702202$b2021-11-14T19:39:23Z$z998220805914702202
^