
22 tidløse lover om markedsføring
The 22 immutable laws of marketing (Originaltittel) Al Ries og Jack Trout ; oversatt av Claus SonbergRies, Al
Bok Bokmål utgitt cop. 1994
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001467531 *00520230331062846.0 *007cr *007ta *008141216s1994 no# 000 0 nob *00901429cam a2200421 c 4500 *015 $a9406858$2nbf *019 $bl *020 $a8259013940$qh.$cNkr 149.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999411487934702201 *035 $a(NO-LaBS)1876822(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)092252656 *035 $a(NO-TrBIB)941148793 *035 $a941148793-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *0411 $heng *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a658.8 *080 $a658.8$2UDC Medium edition *08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor *084 $aL 567$2utklklassex *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aRies, Al$_75756800 *24510$a22 tidløse lover om markedsføring$cAl Ries og Jack Trout ; oversatt av Claus Sonberg *2461 $aThe 22 immutable laws of marketing$iOriginaltittel *260 $aOslo$bHjemmets bokforl.$ccop. 1994 *300 $a152 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-24 *653 $amarkedsføring$amarketing$_75756900 *7001 $aSonberg, Claus$4trl$_70139200 *7001 $aTrout, Jack$_75757000 *7400 $aTjueto tidløse lover om markedsføring *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009031600037$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8259013940 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999411487934702202$b2021-11-14T20:23:03Z$z999411487934702202 ^