*001470966
*00520250613133320.0
*007ta
*008110826s1985 no 000 u und d
*00901061cam a2200241 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998870391204702201
*035 $a(NO-LaBS)14042083(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)88703912x
*035 $a88703912x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHandal, Gunnar$d1936-$0(NO-TrBIB)90135192$_12385500
*24510$aSkole, kode og kontekst :$bopposisjon ved Gerhard Arfwedsons doktordisputas$cGunnar Handal
*260 $aOslo$bUniversitetet$c1985
*300 $a29 s.
*4901 $aUtkast / Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$v2
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-07-21
*60017$aArfwedson, Gerhard$d1930-$0(NO-TrBIB)90105493$2bare$_39702900
*653 $asosiale$akoder$asosialisering$agrunnskolen$alærere$_76110500
*830 0$aUtkast (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt)$x0805-603x$v2$w999328252304702201$_38889200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017072109501$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998870391204702202$b2021-11-14T20:23:15Z$z998870391204702202
^