*001489975
*00520231228050223.0
*007cr
*007ta
*008140328s1996 no# 000 0 nob
*00901799cam a2200433 c 4500
*015 $a9708501$2nbf
*019 $bl
*020 $a8251834856$qh.$cNkr 218.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999608382604702201
*035 $a(NO-LaBS)14045997(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100891462
*035 $a(NO-TrBIB)960838260
*035 $a960838260-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a303.60285$qNO-OsNB$24/nor
*084 $a1609$2utk
*084 $aL 10$2utklklass
*084 $aL 1400$2utklklassex
*084 $aL 1403$qNoOU$2utklklass
*084 $aL 1609$qNoOU$2utklklass
*1001 $aLange, Ellen$d1952-$0(NO-TrBIB)90566622$_323600000
*24510$aOpplysning på spill? :$bopplysning, motivasjon, interaktivitet og dataprogrammet Human Quest I$cEllen Lange
*260 $a[Oslo]$bTANO$bInstitutt for rettsinformatikk$ccop. 1996
*300 $aVIII, 176, VIII s.$bill.
*4901 $aCompLex$vnr 3/96
*500 $aOpprinnelig levert som forfatterens hovedoppgave i medier og kommunikasjon - Universitetet i Oslo, 1995
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-04-22
*653 $adataspill$alæreprogrammer$aevaluering$amedieforskning$adataprogrammer$alæring$aopplysning$apedagogikk$ainteraktivitet$_77930700
*830 0$aComplex (trykt utg.)$x0806-1912$vnr 3/96$w998220440054702201$_10069400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010030203028$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8251834856
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788251834858
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ah
*961 $a221$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999608382604702202$b2021-11-14T20:24:50Z$z999608382604702202
^