*001494542
*00520250613135337.0
*007cr
*007ta
*008140820s1994 no 000 0 nob
*00901443cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*020 $a8272964430
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999420534514702201
*035 $a(NO-LaBS)14794875(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122020367
*035 $a(NO-TrBIB)942053451
*035 $a942053451-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a338.48:658.8
*080 $a380.8:658.8
*1001 $aSupphellen, Magne$d1968-$0(NO-TrBIB)90684645$_13019000
*24510$aInformasjon for markedsstrategiske beslutninger om utenlandske feriegjester :$bbehov, tilgjengelighet og bruk av informasjon blant norske reiselivsprodusenter : en eksplorativ forstudie$cav Magne Supphellen
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c1994
*300 $a22 bl., 8 s.$bfig.
*4901 $aSNF-rapport$vnr 23/1994
*500 $a"SNF-prosjekt nr 627: "Markedsinformasjon for reiselivsprodusenter"."
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-20
*653 $areiselivsmarkedsføring$aturister$autenlandske$areiseliv$ainformasjon$amarked$_78376400
*7102 $aMarkedsinformasjon for reiselivsprodusenter (prosjekt)$0(NO-TrBIB)90763951$_78376500
*830 0$aSNF-rapport (trykt utg.)$x0803-4036$vnr 23/1994$w999106744344702201$_11472200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012072008041$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999420534514702202$b2021-11-14T20:25:13Z$z999420534514702202
^