Oppgaver
Inngår i serie: Markedsføring 1
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1992
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1992
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001505306 *00520230330084058.0 *007cr *007ta *008131028s1992 no# 000 u nob *00901091cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8270377015 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999210051564702201 *035 $a(NO-LaBS)32536271(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093594461 *035 $a(NO-TrBIB)921005156 *035 $a921005156-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *1001 $aAlmaas, Torkild$d1943-$0(NO-TrBIB)90606636$_13503000 *245 $aOppgaver *260 $aOslo$bBedrifsøkonomens forlag$c1992 *300 $a98 s.$bill. *490 $aMarkedsføring 1 *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1993; 3. oppl. [1994?] *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-24 *653 $amarkedsføring$avideregående$alærebøker$_45224100 *800 $aAlmaas, Torkild$tMarkedsføring 1$w(NO-LaBS)326550(tnr)$_172083300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009100604041$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999210051564702202$b2021-11-14T20:26:15Z$z999210051564702202 ^