Aspekter ved konkurransen : rapport fra et seminar arrangert av Fondet for markeds- og distribusjonsforskning, Oslo, 23.-24. november 1987
Bok
Bokmål utgitt 1988
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001506869 *00520230312114013.0 *007cr *007ta *008150407s1988 no# 100 0 nob d *00901264cam a2200337 c 4500 *015 $a8803041$2nbf *019 $bl *020 $a8272841649$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998821174914702201 *035 $a(NO-LaBS)14234390(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)12309190x *035 $a(NO-TrBIB)882117491 *035 $a882117491-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a338.5 *080 $a339.137.2 *080 $a658.16 *08274$a338.52$qNO-OsNB$24/nor *084 $aMc 36$2ubtkl/2 *24500$aAspekter ved konkurransen :$brapport fra et seminar arrangert av Fondet for markeds- og distribusjonsforskning, Oslo, 23.-24. november 1987 *260 $aOslo$bFondet for markeds- og distribusjonsforskning$c1988 *300 $a200 s.$bfig.$c30 cm *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-10-25 *653 $amarkedsteori$akonkurranse$ahandel$amarkeder$apriser$aprispolitikk$abedrifter$aøkonomi$_79555400 *7102 $aFondet for markeds- og distribusjonsforskning$0(NO-TrBIB)90131531$_11665200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012102107022$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998821174914702202$b2021-11-14T20:26:23Z$z998821174914702202 ^