Kundebehandling, kommunikasjon, markedsføring
Kjell PedersenPedersen, Kjell
Bok Bokmål utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001509134 *00520250613142038.0 *007cr *007ta *008131209s1999 no 000 u nob *00901034cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a8276640656$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999915009974702201 *035 $a(NO-LaBS)14937407(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093331282 *035 $a(NO-TrBIB)991500997 *035 $a991500997-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *084 $aL 805$qNoOU$2utklklass *1001 $aPedersen, Kjell$d1941-$0(NO-TrBIB)4001453$_43383100 *24510$aKundebehandling, kommunikasjon, markedsføring$cKjell Pedersen *250 $a3. rev. utg. *260 $aOslo$bForsikringsakademiet$c1999 *300 $a315 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-22 *653 $ajuss/økonomi$amarkedsføringsrett$akundebehandling$amarkedsføring$akundeservice$_79769000 *7102 $aForsikringsakademiet$0(NO-TrBIB)90381217$_14496700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008082704071$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999915009974702202$b2021-11-14T20:26:30Z$z999915009974702202 ^