Serviceledelse : utvikling, levering og markedsføring av en konkurransedyktig tjeneste
av Tor Wallin AndreassenAndreassen, Tor Wallin
Bok Bokmål utgitt 1992
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001522714 *00520230330052520.0 *007ta *008141201s1992 no# 000 0 nob *00901109cam a2200301 c 4500 *015 $a9406729$2nbf *019 $bl *020 $a8299259509$qib.$cNkr 256.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999205323064702201 *035 $a(NO-LaBS)13895360(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)920532306 *035 $a920532306-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *08274$a658.4$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 18$2ubtkl/2 *1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$_14974300 *24510$aServiceledelse :$butvikling, levering og markedsføring av en konkurransedyktig tjeneste$cav Tor Wallin Andreassen *260 $aRådal$bPhen forl. ; Oslo : Juul Møller [distributør]$c1992 *300 $a291 s.$bill. *504 $aBibliografi: s. 284-291. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-08-29 *653 $aservice$abedriftsledelse$aledelse$_81071200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016082908121$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999205323064702202$b2021-11-14T20:27:35Z$z999205323064702202 ^