*001527987
*00520250613141417.0
*007cr
*007ta
*008110826s1998 no 000 0 nob d
*00901368cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999815684674702201
*035 $a(NO-LaBS)13888928(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101246005
*035 $a(NO-TrBIB)981568467
*035 $a981568467-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aValgets kval :$bkundeadferd i profesjonell bankvirksomhet - en undersøkelse av noen faktorer som påvirker bedriftskunders intensjoner om å bytte hovedbankforbindelse$cav Harald Biong, Kenneth Wathne, Inge Brechan
*260 $aSandvika$bNorsk institutt for markedsforskning$c1998
*300 $a44 bl.$bill.
*4901 $aNiM rapport$v33-98
*500 $a"En studie finansiert av Fondet til fremme av bankrelatert utdanning og Sparebanken NOR"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-05-06
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7001 $aBrechan, Inge$d1968-$0(NO-TrBIB)90615307$_59916000
*7001 $aWathne, Kenneth$0(NO-TrBIB)90857356$_20524000
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v33-98$w999109456164702201$_14974500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010050606036$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999815684674702202$b2021-11-14T20:27:57Z$z999815684674702202
^