*001541544
*00520250613141419.0
*007cr
*007ta
*008150925s1998 no 000 0 eng d
*00901322cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999815724054702201
*035 $a(NO-LaBS)13782013(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100540449
*035 $a(NO-TrBIB)981572405
*035 $a981572405-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aWhy do some companies not want to engage in partnering relationships?$cHarald Biong, Kenneth Wathne, Atul Parvatiyar
*260 $aSandvika$bNorwegian School of Management$c1998
*300 $aS. 91-107
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vnr 5/1998
*500 $aSærtrykk av: Relationships and networks in international markets / H.G. Gemünden, T. Ritter and A. Walter (eds.) . - Oxford : Pergamon, 1997
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-19
*653 $abedriftsledelse$afusjoner$_83140800
*7001 $aParvatiyar, Atul$0(NO-TrBIB)90813396$_83140900
*7001 $aWathne, Kenneth$0(NO-TrBIB)90857356$_20524000
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vnr 5/1998$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010021900021$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999815724054702202$b2021-11-14T20:29:24Z$z999815724054702202
^