*001547612
*00520250613114115.0
*007ta
*008020424s2000 no 000 u eng d
*00901515cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990103194504702201
*035 $a(NO-LaBS)13732076(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)01031945x
*035 $a01031945x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHelgesen, Øyvind$d1950-$0(NO-TrBIB)90299042$_182615000
*24510$aIs customer profitability related to solvency of customers?$cby Øyvind Helgesen
*260 $aBergen$bFoundation for Research in Economics and Business Administration$c2000
*300 $aIV, 32 s.$bfig.
*4901 $aDiscussion paper / Centre for Fisheries Economics$vno. 16/2000
*4901 $aWorking paper / Foundation for Research in Economics and Business Administration$vno. 90/00
*500 $aProsjekt nr. : 5050
*500 $aSNF-project: Strategisk program i markedsforskning
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-05-12
*7102 $aStrategisk program i markedsforskning (prosjekt)$0(NO-TrBIB)98010306$_25058700
*7760 $tIs customer profitability related to solvency of customers?$w990615480064702201
*830 0$aArbeidsnotat (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x0803-4028$vno. 90/00$w999109272784702201$_13485200
*830 0$aDiscussion paper (Senter for fiskeriøkonomi) (trykt utg.)$vno. 16/2000$w999217351384702201$_14437700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016051208087$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990103194504702202$b2021-11-14T20:29:49Z$z990103194504702202
^