*00155655
*00520250613124550.0
*007ta
*008140305s2009 no 000 u nob d
*00901232cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788276717662$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990935393474702201
*035 $a(NO-LaBS)13937892(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093539347
*035 $a093539347-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aWilson, Dordy$d1965-$0(NO-TrBIB)9062527$_23012300
*24510$aSammenhengen mellom klasseledelse og vurdering av elevenes skolefaglige prestasjoner på ungdomstrinnet$cDordy Wilson
*260 $aElverum$bHøgskolen i Hedmark$c2009
*300 $a144 s.$bill.
*4901 $aRapport / Høgskolen i Hedmark$vnr. 17-2009
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-04-23
*653 $aklasseledelse$aungdomstrinnet$agrunnskole$askoleprestasjonerklasseromspedagogikk$aelever$_23012400
*7760 $tSammenhengen mellom klasseledelse og vurdering av elevenes skolefaglige prestasjoner på ungdomstrinnet$z9788276717679$w990935393804702201
*830 0$aRapport (Høgskolen i Hedmark : trykt utg.)$x0808-2626$vnr. 17-2009$w999602773904702201$_16476800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013042305021$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990935393474702202$b2021-11-14T19:44:43Z$z990935393474702202
^