Markedsanalyse : studiehefte
Harald Hanssen-BauerHanssen-Bauer, Harald
Bok Bokmål utgitt 1991
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001566160 *00520250613134434.0 *007cr *007ta *008110826s1991 no 000 u nob *00900803cam a2200229 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999300097034702201 *035 $a(NO-LaBS)14709453(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)111431514 *035 $a(NO-TrBIB)930009703 *035 $a930009703-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *084 $aPd 52s$2ubtkl/2 *1001 $aHanssen-Bauer, Harald$d1929-$0(NO-TrBIB)90124058$_85604200 *24510$aMarkedsanalyse :$bstudiehefte$cHarald Hanssen-Bauer *260 $a[Oslo]$bNKS høgskole$c1991 *300 $a131 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-02-04 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011011108002$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999300097034702202$b2021-11-14T20:31:18Z$z999300097034702202 ^