*00157667
*00520230309142514.0
*007ta
*008130405s2012 no# 000 u nob
*00901661cam a2200373 c 4500
*015 $a1309170$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788273146991$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991303825074702201
*035 $a(NO-LaBS)15172442(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)130382507
*035 $a130382507-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a370.158$qNoOU$223
*1001 $aMonsen, Gunn-Karin$d1963-$0(NO-TrBIB)13004942$_23357000
*24510$aHvordan kan dårlig læringsmiljø forbedres gjennom god klasseledelse? :$ben studie av metoder og tiltak som kan bedre læringsmiljøet i klasser hvor negativ atferd har redusert kvaliteten på undervisningen$cGunn-Karin Monsen
*260 $aBodø$bUniversitetet i Nordland$c2012
*300 $a104 s.$bfig.
*4901 $aMasteroppgave i tilpassa opplæring$vnr. 15/2012
*500 $aMasteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2012
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-07-17
*650 7$aAtferdsproblemer$0(NO-TrBIB)HUME20969$2humord$_298203900
*650 7$aKlasseledelse$0(NO-TrBIB)HUME23726$2humord$_186725500
*650 7$aTilpasset opplæring$0(NO-TrBIB)HUME26137$2humord$_185474000
*653 $atilpassa$aopplæring$aspesialpedagogikk$aproblematferd$_23357100
*7102 $aUniversitetet i Nordland$0(NO-TrBIB)11008693$4dgg$_29270400
*830 0$aMasteroppgave i tilpassa opplæring (trykt utg.)$x1890-4998$vnr. 15/2012$w990800503284702201$_13518400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018071707591$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ah
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991303825074702202$b2021-11-14T19:44:53Z$z991303825074702202
^