*001586692
*00520230313103752.0
*007ta
*008150601s2005 no# 000 0 nob
*00901781cam a2200337 c 4500
*015 $a0606325$2nbf
*019 $bl
*020 $a8272185008$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990521736404702201
*035 $a(NO-LaBS)15055440(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)05217364x
*035 $a05217364x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a378.19827$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aBrandt, Synnøve Skjersli$d1967-$0(NO-TrBIB)5024530$_28042300
*24510$aHøyere utdanning - tilgjengelig for alle? :$bstudenter med funksjonsnedsettelse og funksjonshemning i høyere utdanning - Kvalitetsreformens betydning og lærestedenes strategier for inkludering$cSynnøve S. Brandt
*260 $aOslo$bNIFU STEP$c[2005]
*300 $a107 s.$bill.
*4901 $aRapport / NIFU STEP$v4/2005
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-03-07
*650 7$afunksjonshemmede høyere utdanning$2tekord$_190488600
*653 $afunksjonshemmede$ahøyere$autdanning$akvalitetsreformen$atiltakutdanningsinstitusjoner$afunksjonshemninger$anedsatt$afunksjonsevne$afunksjonsnedsettelse$ainkludering$astrategier$auniversiteterhøyskoler$_87625600
*7760 $tHøyere utdanning - tilgjengelig for alle? : studenter med funksjonsnedsettelse og funksjonshemning i høyere utdanning - Kvalitetsreformens betydning og lærestedenes strategier for inkludering$w990521938534702201
*830 0$aRapport (NIFU STEP : trykt utg.)$x1504-1824$v4/2005$w990417350644702201$_13686300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012030706075$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8272185008
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990521736404702202$b2021-11-14T20:33:12Z$z990521736404702202
^