Oppgaver
Inngår i serie: Markedsføring 2
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1993
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1993
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001611749 *00520230330154659.0 *007cr *007ta *008130704s1993 no# 000 u nob d *00901026cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a8270377740 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999318884094702201 *035 $a(NO-LaBS)15747882(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093497342 *035 $a(NO-TrBIB)931888409 *035 $a931888409-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *1001 $aAlmaas, Torkild$d1943-$0(NO-TrBIB)90606636$_13503000 *245 $aOppgaver *260 $aOslo$bBedrifsøkonomens forlag$c1993 *300 $a144 s.$bill. *490 $aMarkedsføring 2 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-13 *653 $amarkedsføring$avideregående$alærebøker$_45224100 *800 $aAlmaas, Torkild$tMarkedsføring 2$w(NO-LaBS)820146(tnr)$_172083300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009092104005$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999318884094702202$b2021-11-14T20:35:36Z$z999318884094702202 ^