*00163075
*00520230309140041.0
*007ta
*008140326s2012 no# 000 u nob
*00901381cam a2200301 c 4500
*015 $a1319372$2nbf
*019 $bl
*020 $qh
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991236504964702201
*035 $a(NO-LaBS)13477570(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123650496
*035 $a123650496-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*1001 $aDimmen, Øystein$d1946-$0(NO-TrBIB)98015585$_24276200
*24510$aDu må vite hvordan kassaapparatet virker :$ben kvalitativ studie om endringer i et poliklinisk tjenestetilbud innenfor psykisk helse for voksne$cØystein Dimmen, Atle Ødegård
*260 $aMolde$bHøgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk$c2012
*300 $aBl. 1061-1066$bfig.
*4901 $aSærtrykk / Høgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk$v2012:26
*500 $aSærtrykk fra: Tidsskrift for Norsk Psykologforening, 49(2012):11
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-04-28
*7001 $aØdegård, Atle$d1963-$0(NO-TrBIB)90534340$_13568400
*830 0$aSærtrykk (Høgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk : trykt utg.)$v2012:26$w991331956864702201$_204430000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016042209506$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991236504964702202$b2021-11-14T19:45:17Z$z991236504964702202
^