Hvordan få kundene interessert
Inngår i serier: Markedsføring i praksis (B)Los-hefter for mindre bedrifter (1B)
Bok Bokmål utgitt 1988
Bok Bokmål utgitt 1988
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001632317 *00520230330091311.0 *007cr *007ta *008150626s1988 no# 000 u nob d *00901294cam a2200325 c 4500 *019 $bl *020 $a8251825725$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999212670884702201 *035 $a(NO-LaBS)17247435(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)123978815 *035 $a(NO-TrBIB)921267088 *035 $a921267088-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.8 *245 $aHvordan få kundene interessert *260 $aOslo$bTano$c1988 *300 $a49 s. *490 $aMarkedsføring i praksis$vB *4901 $aLos-hefter for mindre bedrifter$v1B *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-12-23 *653 $amarkedsføring$akundepsykologi$abedriftledelse$alos-hefte$_30383400 *7001 $aKarlsen, Arne J.$0(NO-TrBIB)90601597$_30383500 *7001 $aLøvholt, Thor$d1932-$0(NO-TrBIB)90080357$_20796700 *830 $aMarkedsføring i praksis$vB$_171775500 *830 0$aLos-hefter for mindre bedrifter (trykt utg.)$v1B$w998420908004702201$_17761500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012111506056$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8251825725 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999212670884702202$b2021-11-14T20:37:22Z$z999212670884702202 ^