*00164234
*00520250613122126.0
*007cr
*007ta
*008131008s2007 no 000 u nob d
*00901222cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788275691598$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990709016944702201
*035 $a(NO-LaBS)14836621(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070901694
*035 $a(NO-TrBIB)11385174x
*035 $a070901694-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aLøfsnæs, Elsa$d1946-$0(NO-TrBIB)90196658$_24479000
*24510$aDannelsesperspektiver i lese- og skriveopplæringen og ansvarsfordeling som grunnlag for videre utviklingsperspektiver$cElsa Løfsnæs
*260 $aNesna$bHøgskolen i Nesna$c[2007]
*300 $a204 s.
*4901 $aFredrikke$v2007, nr 6
*500 $aFinnes også som nettdokument
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-07-12
*588 $aKatalogisert etter omslag
*653 $alæringsteori$akvalitet$anasjonale$aprøver$aundervisning$aasap$aleseopplæring$askriveopplæring$adannelse$agrunnskole$_24479100
*830 0$aFredrikke (Nesna)$x1501-6889$v2007, nr 6$w999915591934702201$_16036200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011071208010$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990709016944702202$b2021-11-14T19:45:25Z$z990709016944702202
^