Kompendium i markedsføring
av C. Borge-Andersen, O.N. Ødegård, H. Onsum m.fl. ; [for] NæringsakademietBok
Bokmål utgitt 1996
Ledig
- Automatlager: 4 av 4 ledig
*001659827 *00520250613134309.0 *007cr *007ta *008100121s1996 no 000 u nob *00901109cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8256239662 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999716253794702201 *035 $a(NO-LaBS)14270038(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100155103 *035 $a(NO-TrBIB)971625379 *035 $a971625379-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *24500$aKompendium i markedsføring$cav C. Borge-Andersen, O.N. Ødegård, H. Onsum m.fl. ; [for] Næringsakademiet *250 $a2. oppl. *260 $a[Oslo]$bNKI fjernundervisningen$c1996 *300 $aVI, 192 s.$bill. *500 $a1. oppl. Oslo : Næringsakademiet, 1994 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-01-21 *7001 $aBorge-Andersen, Carl$0(NO-TrBIB)90115542$_39880700 *7001 $aOnsum, Helge$0(NO-TrBIB)90711569$_39880800 *7001 $aØdegård, O. N.$0(NO-TrBIB)90711568$_39880900 *7102 $aNæringsakademiet$0(NO-TrBIB)90699808$_13972300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008071800025$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999716253794702202$b2021-11-14T20:39:31Z$z999716253794702202 ^