Verdi i relasjoner sett fra kundens side
av Harald Biong, Kenneth WathneInngår i serie: Working paper series NiM (WP 97-04)
Biong, Harald Bok Bokmål utgitt 1997
Biong, Harald Bok Bokmål utgitt 1997
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001663557 *00520250613141136.0 *007cr *007ta *008130614s1997 no 000 u nob *00901097cam a2200265 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999728732364702201 *035 $a(NO-LaBS)15177798(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)111608708 *035 $a(NO-TrBIB)972873236 *035 $a972873236-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300 *24510$aVerdi i relasjoner sett fra kundens side$cav Harald Biong, Kenneth Wathne *260 $aSandvika$bNIM$c1997 *300 $a13 bl.$bfig. *4901 $aWorking paper series NiM$vWP 97-04 *500 $aArtikkel publisert i Praktisk økonomi og ledelse nr 3/97, basert på resultater fra Norsk kundebarometer *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-02-08 *7001 $aWathne, Kenneth$0(NO-TrBIB)90857356$_20524000 *830 0$aWorking paper series NiM (trykt utg.)$x0805-942x$vWP 97-04$w999109453904702201$_26805200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011020805001$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999728732364702202$b2021-11-14T20:39:50Z$z999728732364702202 ^