*001666432
*00520230310094348.0
*007cr
*007ta
*008141217s1976 xx# 000 u nob d
*00901108cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998111062254702201
*035 $a(NO-TrBIB)132223635
*035 $a(NO-TrBIB)811106225
*035 $a811106225-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a339.37$2UDC Medium edition
*080 $a659.113.25
*1001 $aGrønmo, Sigmund$d1947-$0(NO-TrBIB)90303657$_28122100
*24510$aForbrukernes rolle i varedistribusjonen : en referanseramme for studier av innkjøpsatferd / av Sigmund Grønmo
*260 $c1976
*300 $a48 bl.
*4901 $aArbeidsrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v8
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-05-13
*653 $aForbrukeradferd$_23034900
*830 0$aArbeidsrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4130$v8$w998111060984702201$_13433400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013051306076$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998111062254702202$b2021-11-14T20:40:02Z$z998111062254702202
^