*001685927
*00520250613114135.0
*007cr
*007ta
*008150701s2001 no 000 u nob
*00902064cam a2200409 c 4500
*019 $bl
*020 $a8215001610$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990107741904702201
*035 $a(NO-LaBS)16695249(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)01077419x
*035 $a(NO-TrBIB)112163602
*035 $a01077419x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*080 $a658.8
*1001 $aFramnes, Runar$d1948-$0(NO-TrBIB)90071668$_13905900
*245 $aOppgavesamling : med svar og løsningsmomenter til ...
*24614$aOmslagstittel. Ryggtittel: Oppgavesamling
*250 $a6. utg.
*260 $a[Oslo]$bUniversitetsforl.$c2001
*300 $a232 s.$bill.$c30 cm
*490 $aMarkedsføringsledelse
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-21
*653 $amarkedsføring$amarkedsanalyse$amarkedsføringsledelse$aoppgavesamlinger$amarketing$aoppgaveløsninger$_97226700
*7001 $aJohnsen, Arne Stokke$0(NO-TrBIB)90080421$_26553700
*7400 $aOppgavesamling
*800 $aFramnes, Runar, 1948-$tMarkedsføringsledelse$w(NO-LaBS)642919(tnr)$_172009000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011032106022$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8215001610
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788215001616
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/6/1/9788215001616.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/1/8215001610.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/6/1/9788215001616.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/6/1/9788215001616.jpg$qimage/jpeg
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a212$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990107741904702202$b2021-11-14T20:41:50Z$z990107741904702202
^