Småskolebarn og lesebøker : et studium av noen trekk ved den didaktiske tilettelegging i et utvalg norske lesebøker for 1.-3. klasse; teori - analyse - vurdering
Bjørnsrud, Halvor
Bok Bokmål utgitt 1982
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001734512 *00520250613132633.0 *007cr *007ta *008150212s1982 no 000 0 nob d *00901063cam a2200265 c 4500 *019 $bl *020 $a8256946377 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)997570041304702201 *035 $a(NO-LaBS)13434819(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)150433697 *035 $a(NO-TrBIB)75700413x *035 $a75700413x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aBjørnsrud, Halvor$d1950-$0(NO-TrBIB)90655226$_27016800 *24510$aSmåskolebarn og lesebøker :$bet studium av noen trekk ved den didaktiske tilettelegging i et utvalg norske lesebøker for 1.-3. klasse; teori - analyse - vurdering *260 $aOslo$bUiO/UPed$c1982 *300 $a332 s. *500 $aHovedoppgave i pedagogikk- Universitetet i Oslo, 1982 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-12-17 *653 $ahovedoppgve$apedagogikk$alesebøker$alærebøker$agrunnskolen$_101452900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014121708038$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *917 $ah *999 $aoai:nb.bibsys.no:997570041304702202$b2021-11-14T20:45:36Z$z997570041304702202 ^