*001736013
*00520230330161116.0
*007cr
*007ta
*008151012s1993 no 000 0 nob
*00901898cam a2200469 c 4500
*015 $a9405177$2nbf
*019 $bl
*020 $a8290898932$qh.$cNkr 290.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999320722754702201
*035 $a(NO-LaBS)11096501(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092462677
*035 $a(NO-TrBIB)932072275
*035 $a932072275-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*0411 $heng
*042 $anorbibl
*044 $cno
*060 4$aLB
*080 $a37.01
*080 $a37.013
*08274$a371.102$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPEDA102$2oosk
*084 $aPEDA111$2oosk
*084 $aPEDA113$2oosk
*084 $aPd 7$2ubtkl/2
*1001 $aVan Manen, Max$d1942-$0(NO-TrBIB)90708497$_20771400
*24510$aPedagogisk takt :$bbetydningen av pedagogisk omtenksomhet$cMax van Manen ; oversatt til norsk av Kari Marie Thorbjørnsen
*2461 $aThe tact of teaching$iOriginaltittel
*260 $aNordås$bCaspar forl. og kursvirksomhet$ccop. 1993
*300 $a206 s.
*4901 $aCaspars pedagogiske bibliotek
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-05-16
*650 7$aLærer og elev (Relasjon)$0(No-TrBIB)HUME23322$2humord$_213877400
*653 $apedagogikk$aomsorgsdidaktikk$aomsorg$apedagogisk$apsykologi$aundervisning$alærar-elev-relasjonar$alærer$aelev$arelasjoner$aetikkfilosofi$akommunikasjon$ateori$aoppdragelse$alærerrollen$apedagogiske$ateorier$alærere$aelever$aelev-lærer$alærer-elev$asamfunn$askole$aforskning$astudenter$_101578900
*7001 $aThorbjørnsen, Kari Marie$4trl$_11910200
*830 0$aCaspars pedagogiske bibliotek$_53389000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008010800037$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8290898932
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a210$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999320722754702202$b2021-12-08T03:25:08Z$z999320722754702202
^