Market segmentation : theoretical and empirical dimensions
by Johan ArndtArndt, Johan
Bok Engelsk utgitt 1974
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001736865 *00520230312122236.0 *007ta *008150327s1974 no# 000 0 eng d *00901051cam a2200301 c 4500 *015 $a7400137$2nbf *019 $bl *020 $a8200093344 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998900109784702201 *035 $a(NO-LaBS)13768055(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)890010978 *035 $a890010978-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.8.012.2$2UDC Medium edition *080 $a658.89 *08274$a658.83$qNO-OsNB$23/nor *084 $aM 34.211$2oosk *1001 $aArndt, Johan$d1937-1986$0(NO-TrBIB)1027609$_26779300 *24510$aMarket segmentation :$btheoretical and empirical dimensions$cby Johan Arndt *260 $aBergen$bUniversitetsforl.$c1974 *300 $a71 s.$bill. *500 $aOver tittelen: Fondet for markeds- og distribusjonsforskning. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-05-22 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017052207335$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998900109784702202$b2021-11-14T20:45:43Z$z998900109784702202 ^