Toward a theory of instruction
by Jerome S. BrunerBruner, Jerome S.
Bok Engelsk utgitt c1966
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001741246 *00520250613175420.0 *007ta *008151007s1966 xxu 000 u eng d *00901145cam a2200301 c 4500 *019 $bl *020 $a0674897005 *020 $a0674897013 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999001050704702201 *035 $a(NO-LaBS)14447215(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)900105070 *035 $a900105070-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a37.01 *080 $a37.013:37.02 *080 $a37.02 *084 $aP 19a$2oosk *084 $aPd 7$2ubtkl/2 *1001 $aBruner, Jerome S.$d1915-$0(NO-TrBIB)90108789$_15944700 *24510$aToward a theory of instruction$cby Jerome S. Bruner *260 $aCambridge, Mass.$bBelknap Press of Harvard University Press$cc1966 *300 $aX, 176 s. *653 $adidaktikk$apedagogikk$aundervisning$aundervisningslære$alæring$abarn$abarnepsykologi$asamarbeid$aelev$alærer$_102025900 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0674897013 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780674897014 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780674897014 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999001050704702202$b2021-11-14T20:46:03Z$z999001050704702202 ^