*001755811
*00520250613133800.0
*007ta
*008130830s1991 no 000 u nob d
*00901137cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999109634014702201
*035 $a(NO-LaBS)13744541(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)910963401
*035 $a910963401-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a338.48:658.8(481)
*080 $a380.8(481):658.8
*1001 $aElstad, Beate$d1966-$0(NO-TrBIB)90538518$_22611500
*24510$aOrganisering av markedsføringen for reiselivsproduktet Norge :$bdrøfting av utvalgte problemområder$cav Beate Elstad, Einar Breivik
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c1991
*300 $a70 s.$bfig.
*4901 $aSNF-rapport$v15/1991
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-10-23
*653 $areiselivsmarkedsføring$aturisme$areiseliv$amarkedsføring$anorge$_103302800
*7001 $aBreivik, Einar$0(NO-TrBIB)90348958$_19342600
*830 0$aSNF-rapport (trykt utg.)$x0803-4036$v15/1991$w999106744344702201$_11472200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017102348174$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999109634014702202$b2021-11-14T20:47:17Z$z999109634014702202
^