Spørsmål og praktiske oppgaver til Markedsføring : prinsipper, strategi, taktikk
Inngår i serie: Markedsføring
Trolle, Ulf af Bok Bokmål utgitt 1974
Trolle, Ulf af Bok Bokmål utgitt 1974
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001769134 *00520250613132704.0 *007cr *007ta *008130614s1974 no 000 u nob d *00901141cam a2200253 c 4500 *019 $bl *020 $a8270420956 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998010291804702201 *035 $a(NO-LaBS)20499123(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)132153475 *035 $a(NO-TrBIB)80102918x *035 $a80102918x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aTrolle, Ulf af$0(NO-TrBIB)90248086$_26199500 *245 $aSpørsmål og praktiske oppgaver til Markedsføring : prinsipper, strategi, taktikk *260 $aOslo$bBedriftsøkonomisk institutt i samarbeid med Hermods$c1974 *300 $a165 s. *490 $aMarkedsføring *500 $aOrig. tit. Uppgifter och praktikfall till Distributionsekonomi, del 2. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-06-14 *800 $aTrolle, Ulf af$tMarkedsføring$w(NO-LaBS)458487(tnr)$_171916600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013042306151$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:998010291804702202$b2021-11-14T20:48:24Z$z998010291804702202 ^